Dokuzuncu bölüm

Birinci parça:

İkinci parça:

Üçüncü parça:

Dördüncü parça:

Beşinci parça:

4 Yanıt to “Dokuzuncu bölüm”

  1. Fatih Says:

    bu dizi gibi bir dizi daha çekilmedi. Dizi bölümlerini bu şekilde toparladığınız için çok teşekkürler, yeni bölümlerin de siteye konulmasını sabırsızlıkla bekliyoruz…

  2. Esra Says:

    ben bu dizinin çok sıkı bir izleyicisiydim ve her tekrarında ilk defa izliyormuş gibi izlerdim.evet katılıyorum bu dizi gibi bir dizi daha çekilmedi.tek kelimeyle süperdi.şimdi çekilen komedi dizilieri gibi gülmek için esprilerin felan yapıldığı bir dizi değildi.dizi başından sonuna kadar tam komediydi zaten.izlerken çok gülerdim. bir daha tekrarının verilmesini çok istiyorum.keşke dizi yeni bölümleriyle devam etse…adı 7 numara dizinin kendisi ise 1 numaraydı.

  3. turan Says:

    slm bende köyde bu diziyi çok severdim bölümleri kaçırdıgım zaman çok kızardım bazen yayın giderdi ya çok tatlı filimdi hepsine çok teşekkür ediyorum kızlardan armagan ve rüyaya aşık olmuştum tabi iksine birden deyil

  4. emel Says:

    recebin cimriligi ic bayuyo valla kebapci hayalini kurarken bile müsrfligin lüzumu yok.

Bir Cevap Yazın

