Yirminci bölüm

Birinci parça:

İkinci parça:

Üçüncü parça:

Dördüncü parça:

Beşinci parça:

7 Yanıt to “Yirminci bölüm”

  1. ismini vermek istemeyen izleyici Says:

    devamı gelicek mi acaba diğer bölümleride istiyoruz

  2. yusuf Says:

    cok komik

  3. Ali Fuat ERCAN Says:

    sene 2011 olmuş ama hala tekrar tekrar izliyorum 🙂
    zamanında diziyi yapanlara,oyunculara ve burda yayınlanmasında emeği geçenlere çok çok teşekkür ediyorum…

    • berrak haner Says:

      merhaba; benim için bu dizi, sadece komedi dizisi yada ‘dizi’diil. ..!Öyle yoğun bişi ki bu dizi öyle TATLI ÖYLE MÜKEMMELKİ bir kez yedim 1000 kez istiyorum :)) hiç bir konuda,alanda,dalda vs. ‘fanatik’ kelimesini sevmedim., içeriği hümanist yanıma aykırı ama bu 7 numara varyaa aklımı ald başka izaahı yokkk. kaldırıldığı ilk zamanlar öyle zor geldi ki bunu hazmetmek.. neyseki internette aynı hevesle aynı aşkla tekrarlarına razı gelerek izlemeye devam edebiliyorumm. ben bu kadroyu çpkk sevmiştimm çokkkkk. kaldırılmasına sebep olan her neyse o nedenleri sebepleriyle yakalarsam idam edicem bencilliktiir buuuuu.

  4. berrak haner Says:

    merhabaaaa yine benn ., biraz önce duygusal davranıp, içinde bulunduğum yoğunn 7 numara özleminden ve o özlemimi hafifletip bana bu sitede bu sayfada emek verenlre teşekkür etmeyi unutturcak kadar ayyyy armağan gibi cümleyi uzatınca içeriği boğdum anlayan anladı diilmii akullu goçlar zeki pülüçlerüm.)))) arkadaşlar çokk TEŞEKKÜR EDERİM değerlii katkılarınızdan ve EMEK’inizden ötürü ellerinize,yüreğinize sağlıkk iyi ki varsınızz iyiki varızzz.. sevgileerrr

  5. ömer Says:

    bende çok seviyom bu diziyi nerde böyle yaşantılar keşke böyle renkli bi yaşantımız olsydı hayat bence gülümsemeden ibarettir ama nedense gülümsemeyi dizlerde gördük. sözün özü bu dizinin üstüğne dizi tanımam veee izledikçe izlerim

Bir Cevap Yazın

