Yirmibirinci bölüm

Birinci parça:

İkinci parça:

Üçüncü parça:

Dördüncü parça:

Beşinci parça:

9 Yanıt to “Yirmibirinci bölüm”

  1. deniz Says:

    çok teşekkür ederim harikasın !!

    devamını merakla bekliyorum……

  2. zelis Says:

    sen meleksin, butun bolumleri bekliyorummm

  3. aslan Says:

    eh sabitin de diziye girme vakti geldi artık dimi 😀

  4. yasin Says:

    her gun bu siteye girip yeni bolum var mi diye bakiyorum
    zamanini ayirip boyle bir hizmeti sundugun icin sonsuz tsk ler

  5. rre3 Says:

    ucuncu bolum yuklenmiyor

  6. 7numara Says:

    rre3 sorunu çözemedim. En kısa zamanda tekrar yükleyeceğim… İlettiğiniz için teşekkürler…

  7. 7numara Says:

    Üçüncü parça yeniden yüklendi…

  8. ali Says:

    2. bölüm yok

  9. emel Says:

    yav hadi haydarlaarmaganin evli oldugu yalani söylendi de armagani haydari eliyle beslemesi biraz abarti.

    dogrusu ben aytenin babasi olsam gercegi ögrendikten sonra en cok bu yalana kizardim.

Bir Cevap Yazın

