7 numara severlere müjde…

7nn.jpg

               

                 Merhaba dostlar. Uzun süredir malumunuz üzre video yükleyemiyorum. Başlamış bir işi yarım bırakmak hele de bekleyen gözler olunca bana çok zor geliyordu.  Çok şükür ki bu eksikliği dolduran bir arkadaşımız varmış. “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişi çok kısa bir zaman içinde 69. bölüme kadar yüklemiş ve heralde de yüklemeye devam ediyor. Kendisine teşekkür ederim. Eğer izin verirse sadece 7 numara izleme amacı güden sitemizde, yüklediği 7 numara bölümlerini yayınlamak isteriz…

                 Buraya tıklayarak “itukmen”in YouTube sayfasına ulaşabilir ve kalan bölümleri izleyebilirsiniz…

33 Yanıt to “7 numara severlere müjde…”

  1. iturkmen Says:

    Suan itibariyle 78 de dahil olmak uzere youtube a yukledim, ancak yayinlanmasi 8 saat sonra oldugu icin ancak yarindan itibaren cikar youtube da. Bir kac gun icinde 92. bolume (son) yuklemis olurum, tabi bir terslik cikmazsa…

  2. aslan Says:

    ya bu bir show dur resmen,28. bölüm eklenmişmi acaba diye siteye bakmak icin girdimde bi an gözlerimi ovuşturdum bu kadar bölümü karşımda görünce emeği gecn tum arkadaslara cok teşekkürler,şimdi yaz daha güzel gececek sayenizde.

  3. yasin Says:

    bu gercekten bir show dur
    gozlerime inanamadim
    elinize saglik cok ama cok tsk ler

  4. serabis Says:

    Allah razı olsun, Allah sevdiğine kavuştursun, Allah böyle ince fikirli insanları başımızdan eksik etmesin..

  5. zordem Says:

    acaba 7 numara dizisini bir daha ekranlarda izliyebilecekmiyiz halkin bu tür dizilere ihtiyaci var cünkü dyanisma ,fedekarlik ,paylasim vede en önemlisi üc kültürün ayni cati altinda kardesce yasamayi gösteren bir dizi dir 7 numara dogu ,bati ve karadeniz insanini cok iyi yorumluyan olumlu yada olumsuz yönleriyle cok iyi islenmis bir dizi dedimya insanlarin bu tür dizilere ihtiyaci var keske devami cekilebilinseydi dizinin

  6. vezir3000 Says:

    bencede cok güzel bir dizi gönül isterdi devaminin olmasi ama her güzel sey gibi sonu olmus.. diziyi ekliyen arkadaslara cook cok tskler saygilar…

  7. pinar Says:

    Merhaba dostlar,

    benim bir sorum olacak. 7 Numara dizisi 92. bölümden sonrada yayinlandi o bölümleri izlemek mümkünmü? cünki ben o diziye zamaninda taaaa sonuna kadar bakmisdim, ve en son final bölümü cok farkliydi. Bölümün sonunda herkez oynadigi karekter degilde gercek hayatda olduklari kilikda evde cikiyor ve dizinin son bölümünü tartisiyorlardi. Eger bu müthis sitenin sahibi bu Mailimi okuduysa cok rica ediyorum belki imkansizi imkansizlastirirsiniz.

  8. Urfa Birecik Says:

    Merhaba Pinar hanim. Bahsettiginiz bolum 75. Bolum. Dizi icin gercekten guzel bir finaldi. Bitiyor olmasini bilmek uzucuydu tabi. Ama bitmedi devam etti, her nedense…

  9. 7numarakolik Says:

    artık rüyalarımda bu dizinin devamının geldiğini görüyorum.biz 7numarakolikler için sadece rüya tabiki

  10. tc Says:

    bu dizi süperdi niye bitiki ya lütfen gine baslatin ya

  11. tc Says:

    ve cok güldiriyordu bu dizi eger eski oyunculari istemezse gine 7 numara cevirmekk basklari cevirsin lütfennnnnnnnnn böyle komik dizi yok ya simdi hep ask filmleri insan 7numarayi agriyor lütfen insallah en kiza zamand gineckar bu dizi cok seviyom bu diziyi ya gine oynasinnnnn sizi seviyorum 7 numara

  12. tc Says:

    yada 7 numaraya benzeyen bir dizi olsa güzel olur

  13. tc Says:

    heralde galibasanursammmmmmmmmmmmmm

  14. turkey Says:

    ohooo ooo , ben DVD ye attım elimin altında her an izliyorum hemde..
    Bu dizinin benim kadar manyağı yoktur…
    Yinede emeğine sağlık…
    zamanında çok aradım izlemek için ama yoktu doğrudürüst…

  15. ipekkk Says:

    meraba 7numara sevenleri …..
    .. eğer bidaha izlemek istiyorsanız trt 1 saat 09.00 oynuyor tekrar izlemeye değer bir dizi vaktiniz yoksa vakit bulun ve izleyin pazartesi en güzel bölümü 55 bölüm..bu arada 7 numara oyuncularını seviyorz ……..

  16. tuba Says:

    yaşasın yedi numara

  17. tuba Says:

    bu dizi benim hayat enerjim seyretmeden uyuyamıyorum ilaç gibi bişey bu sitede emeği geçen herkese teşekkürler

  18. şehzade Says:

    öncelikle emeği gecen herseze teşekkür ediyorum bu dizi bir hazine niteliğinde…;)

  19. Bia Says:

    Emeği geçen herkese çok ama çok teşekkürler… Seyretmekten hiç bıkmayacağım bir dizi bu, umarım daha çok insan kıymetini bilir ve izlemeye devam eder, saygılar sevgiler…

  20. Ahmet BORAZANCI Says:

    Diziyi tv deki yayımlarını ve tekrarlarını daha sonra internet den defalarca izledim türk televizyon tarihinin en güzel dizsi bence. genç nesile kötü örnek olan gereksiz bir çok dizi senelerce yüzlerce bölüm çekilirken ve bizlere gına getirirken, yedi numara gibi bir dizi malesef 92 bölüm çekildi binlerce bölümü olsa izlenebilirdi. Düşünüp emek edip, oynayanların hepsine sonsuz teşekkürler. Bu siteden tekrarlarını izlememizi sağlayan ıtürkmen dostumuza ve bu siteden yayımlayanlara sonsuz teşekkürler.

  21. Mehmet Says:

    Bukadar emeğer bir teşekkür çok hafif gelir ama Elden başka birşey gelmez 😦 çok teşekkürler 🙂 hergece 8 bölüm izliyorum gcelerim çok eğlenceli deçiyor 🙂 şuan 31 yaşındayın eskiden hiç kaçırmazdık bu diziyi 🙂 Şimdi aynı duygularla izliyorum yedi numarayı. Artı 7numara kolik olmuşuz 🙂 Tekrar teşekkürler emeği geçenlere 🙂

  22. adem Says:

    oyuncularıyla senoryosuyla muheteşem bi diziydi şimdiki diziler eline su dökemezler izlerken hayatta bu anlamsız gelen herşeyden uzklaşıyorum büyülüyor beni 0n kerede izlesm doymuyorum buraya ekleyen bütün arkadaşlara sonsuz şükranlarımı iletiyorum.teşekkürler.

  23. ali Says:

    teşekkür ederim hepinize 🙂 iyi bişey söyledim heralde galiba sanırsam 🙂

  24. ercan Says:

    SON DERECE SEVECEN ,MASUM VE ENERJİ VERİCİ BİR DİZİ,ZAMANINDA KAÇIRDIM,AMA TRT SAYESİNDE VE SİZİN SİTENİZDEKİ YAYAINLARINDAN DOLAYI ÇOK MUTLU OLUYORUZ,ARTIK KAÇIRMIYORUZ,

  25. fatih Says:

    keşke 7 numara gerçek bir hayat olsaydı ve bende içinde yaşasaydım.

  26. SERAP Says:

    ARTIK AİLECEK BİRŞEY PEK BULAMIYORUZ BENDE OĞLUMLA VE EŞİM AKŞAMLARI AÇIP 7 NUMARA VE KUZENLERİM DİZİSİNİN TEKRARLARINI İZLİYORUZ EMEĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM

  27. GÜLER Says:

    YA ARMAĞAN YAAA
    ÇOK İZLEMEYİN MÜSRİFLİKK

  28. naz Says:

    okadar güzelki ya eskiden hiç kaçırmadan izlerdik tüm ailecek…bana çocukluğumu hatırlatıyo bu dizi 😦

  29. haner Says:

    Vallahi seviyesiz tv programlarının olduğu şu dönemde 7 Numarayı bulmamızı sağlayanlara binlerce kez teşekkürler. 7 numaranın üstüne dizi ya da film görmedim bu gidişle de asla göremeyeceğim:(((

  30. eray Says:

    Tıpkı 7 yıl sonrasını canlandırdıkları bir bölümdeki gibi yeniden başlasalar ya..Türk tv tarihinin tartışmamız en iyisiydi onlar. Bir umut, bekliyorum…

  31. Fozmat Says:

    Cok cok cok tesekkurler..

  32. Hajer Says:

    Çok sevdiğim bir dizi… sıcak yaz akşamlarında, soğuk kış günlerinde kardeşimle, annemle,artık hayatta olmayan babamla bazen de kuzenlerimle beraber baktığımız o mutlu günleri hatırlatıyor. araya yıllar, mesafeler, farklı duygular, hayatlar girse de bakınca sanki yine o okullu kıza çevriliyorum…

  33. yaşamkitap Says:

    Hajer yorumun o kadar duygulandırdı ki beni. Ailemle birlikte izlediğimiz filmler, diziler geldi aklıma. TRT-2’nin saat 22’de başlayan Türk Sineması kuşağı filmleri, İz peşinde, Bizimkiler,Bily Cosby Ailesi ve Yeditepe İstanbul..Bu dizide ailem için öyleydi. Birlikte ailecek izlenen diziler. Babanızla ilgili söylediğiniz cümle en çokta bu cümleniz etkiledi beni…Kaybetmenin acısı oturdu yüreğime

Bir Cevap Yazın

