Atmışıncı bölüm

Birinci parça:İkinci parça:Üçüncü parça:Dördüncü parça:Beşinci parça:                 Bu videoları YouTube’e yüklediğinden dolayı “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişiye teşekkürler… 

3 Yanıt to “Atmışıncı bölüm”

  1. Murattı ßastard Says:

    Ellerinize sağlık ..Süper ßi site ama 3,5 günden ßu yana izleyemiyorum video yok hiç ..ßoş ßi sayfa war o kadar ..

  2. emel Says:

    yahu ben hic problemle karsilasmadim. her bölümü rahat rahat seyredebiliyorum. eger seyredemiyorsaniz mutlaka kompüterinizin ayarlarinda va bir sey.

    hem dikkat ediyorum da yorum yapanlar ya bu sayfayi yapani övmekten göklere cikarmakla ya da olumsuz seyleri sikayet ederek yerden yere vurmakla mesguller.

    hic kimse gösterilen filmle, verilmek istenen mesajlarla, ya da oyuncularla ilgili tek kelime kaydetmiyor. ser verip sir vermemek bu olsa gerek.

    keske ben okurken söyle arkadaslarim olsaydi. kizlar kalite kalite tutturuyorlar ama en büyük kalite örnegini yine receple haydarda buluyorlar.

    aytenin bütün yaptiklarina ragmen recebin gösterdigi insanlik bence övgüyü hakediyor.

  3. emel Says:

    harikaydilar.

Bir Cevap Yazın

