Ellidördüncü bölüm

Birinci parça:İkinci parça:Üçüncü parça:Dördüncü parça:Beşinci parça:                 Bu videoları YouTube’e yüklediğinden dolayı “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişiye teşekkürler… 

5 Yanıt to “Ellidördüncü bölüm”

  1. aragorn14 Says:

    Öncelikle emeği geçen herkese teşekkür ederim.
    Ekranlara geldiğinde bağımlısı olduğum bence efsane diziyi izletenlere çok teşekkürler.
    Efsane dizinin efsane bölümlerinden biridir 54. bölüm. Armağan-Haydar aşkının artık dile gelmeye başladığı bölümdür benim için.

  2. burcak Says:

    bir ask bu kadarmi guzel dile gelir.bende deniz olmak istiyommm.harika bir senaryo ve harika oyuncular tebrik,tbrik tebrikk.

  3. didem Says:

    bence 40. bölüm, yani sarp die birinin armağana aşık olduğu bölümde ilk olarak dillenmeye başlamıştı bu aşk..
    ama bu bölüm benim de favorilerimdendir 😉

  4. Haşim Says:

    Haydar’ı kıskandım doğrusu. 😦 Böyle aşk yaşamak isterdim

  5. Ada-tufan@hotmail.com Says:

    Dizi güzel ancak internet sitesi biraz kötü istedigim dizileri ipad ‘ den ve bilgisayarimdan izleyemiyorum bilgisayarlarda sorun yok anliyacaginiz begenemedim

Bir Cevap Yazın

