Yetmişdördüncü bölüm

Birinci parça:İkinci parça:Üçüncü parça:Dördüncü parça:Beşinci parça:                 Bu videoları YouTube’e yüklediğinden dolayı “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişiye teşekkürler… 

3 Yanıt to “Yetmişdördüncü bölüm”

  1. emel Says:

    iiiiiiy zeliha da anneme benziyor. otel odasini kirklamadan otelde mi kalinirmis?

  2. T.Güniz Says:

    Çok güzel bir bölüm yine aldı götürdü eskilere. Haydar ve Armağan’ın bu garip aşkı çok güzel.Rüya ve Evren :)) tuaf çift seni seviyorum demek ne kadar zormuş görüyoruz tutuk olunca insan söylemekte bir okadar zor işte.Ama nihayet söyledi Rüya’nın aşkları da hep bir arıza 🙂 öncekileri hatırlarsak ki sanıyorum ilerleyen bölümlerde Evren de biticekti hayal mayal hatırlıyorum.İlişkilerin bir sürerkliliği yok onlar da tam olsa daha güzel olucak .Yinede insanı eskilere götürüyor özledim çok geçmesede şaka maka 10 yıl oldu ki ben her geçen günü ve biraz da eskimiş o günleri daha bi başka seviyorum . Bunu hatırlatan 7Numaraya teşekkürler.

  3. Güneş Says:

    Ne çok pembe hayallerle dolu hayatımız dimi? Hayatımızdaki bu hülyalı düşleri ekran başında bize yansıtan 7 numara aiesine sonsuz teşekkürler sunarım. Benim ümidim şudur ki, hayat biraz olsun gerçek yaşamda bizim hülyalarımızdan nasipbini alsın ve pamuk şekeri tadında olsun. Saygılar.

Bir Cevap Yazın

