Yetmişinci bölüm

Birinci parça:İkinci parça:Üçüncü parça:Dördüncü parça:Beşinci parça:                 Bu videoları YouTube’e yüklediğinden dolayı “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişiye teşekkürler… 

3 Yanıt to “Yetmişinci bölüm”

  1. emel Says:

    cansunun gülmeleri haric en güzel bölüm hele son parca ruha balsam gibi birsey.

    rüya yine bir harika,

    morkoyun türküsü de herhalde böyle güzel bir yorumla baska yerde hic okunmamistir.

    azen kendimi morkoyun türküsünü söylerken yakaliyorum da bizlere ne güzel mesajlar verdiklerini bir kez daha hatirliyorum.

    seni cok sevdik 7 numara

  2. emel Says:

    cansunun anilari ve msafir kizi saymassak dizinin en güzel bölümlerinden biri.

    hele rüya yine rüya gibiydi harikulade.

  3. Güniz Says:

    bu diziyi yayınlandığı yıllarda takip ederdim yıllar sonra tekrar arada tv ler verdi yakalaya bildiklerimi izledim.ama hala izliyorum :)toplam 92 bölüm şuan 70 .ci bölümdeyim bana kalsa en kısa sürede bitirirdim bütün bölümleri
    ama ortalama 1.5 yıldır burdan takip ediyorum izliyorum aradan bizaman sonra kaldığım yerden devam ediyorum hemen tüketmek istemiyorum.çok başka bişi anlatılmasıda çok zor zaten herkeste başka bir tad bırakmış farklı ve karmaşık duygular izleyince hep o eski geride kalan güzel günleri özlüyorum.bu dizi insanı başka yerlere götürüyor konusu kişiler espiriler verdiği mesajlar bizden gibiler bazen o sokağa gitmek istiyorum ki eski ben olsaydım kesin giderdim geçmişe gitmek gibi kendi dünyanda ve o yılları özledim bu diziyi sindire sindire seyretmeye devam edicem çok az bölüm kaldı bitince en baştan birdaha başlarım belki ama hemen değil umarım site yöneticisi bütün bölümleri yedekliyordur zaman sonra bu videolar youtube dan düşebilir ozaman nolucak bilmem tv lerde artık vermiyor ki kayıt edilse.anlatıcak çok şey var anlatılmayan ….
    amanın mor koyun :))

Bir Cevap Yazın

