Seksenbeşinci bölüm

Birinci parça:İkinci parça:Üçüncü parça:Dördüncü parça:Beşinci parça:                 Bu videoları YouTube’e yüklediğinden dolayı “iturkmen” (YouTube kullanıcı) adlı kişiye teşekkürler…

6 Yanıt to “Seksenbeşinci bölüm”

  1. Belgin Says:

    Bu diziyi cok severek izledim/izliyorum sayenizde. Cok cok güzel.
    Ama bu bölümün sonunu izleyemedim:((
    Emegi gecen herkese cok cok tesekkür ediyorum.
    Sevgilerimle

  2. ali... Says:

    bu diziyi severek izliyordum, velev ki 75. bölümden sonra senaristlerin değişmesiyle dizinin havası hemen değişti(senaristlerin değiştiğini daha sonra öğrendim). nedenini bilmiyorum ama bu bölümlerde sonunu bile merak etmiyorum

  3. ruken Says:

    walla ben simdi 22 yasindayim 13 yasimdan beri durmadan izledim böyle guzel ayri bi dizi olmaz bida keske buda cocuklar duymasin gibi tekrar oynasa ama ayni kadroylan nerdeeeeeeeeeeeeeeee sevgiler emeginize teskkurler ha bide trt de simdi sabah saat 9 oynuyo sanirim bu bölüme az kaldi bu hafta ici oynar

  4. T.Güniz Says:

    Senaristler değişince cidden pek tadı kalmamış neyi nasıl kurgulayacaklarını şaşırmışlar cidden 75 ten sonrası çok can sıkıcı özellikle zeliha nın bu olur olmadık halleri kendi kendine zırlamaları tuaf haretleri biri bişi söylse ağlıyor ters tepkiler olur olmaz herşeye atlaması vs vs gerçekten çok sıkıcı inanın zorla izliyorum artık dayanılacak gibi değil allahtan devam etmemiş te bitmiş yoksa zeliha düşmenı olurdum sanırım :)bu bölümde de hiç olur olmadık hal ve hareketlerle başladı sonuna kadar izlemedim henüz muhakkak saçma bişi yüzünden bu triplere girmiştir rski bölümler çok daha güzel rüya ve ayten budaki isimleriyle söylüyorum senaryoyu devr alınca bokunu çıkarmışlar……..nokta bitti 🙂

  5. Kursad Says:

    son part yüklenmemiş ..

  6. güneş Says:

    yaaaaaaa bu bölümün sonunu yüklememişiniz 😦

Bir Cevap Yazın

